خرید ملک در دبی - امارات
تاریخ : دو شنبه 24 اسفند 1394
بازدید : 171
نویسنده : شاهد

خرید ملک در دبی

مشتری گرامی ما دقیقا همان هستیم که می خواهید :

 شرکت آرین ابنیه سحر خرید و فروش ملک های مسکونی ، اداری ، تجاری ، تفریحی و گردشگری ،   بصورت نقد و اقساط و تسهیلات بانکی با متراژهای مختلف ( سوئیت 50 متری ، آپارتمان یک خوابه 90 متری ، آپارتمان 120 متری دو خوابه ، ویلای دو خوابه ، ویلای سه خوابه ، ویلای چهار خوابه ....)   و بسیار شیک در مناطق مختلف دبی ( دبی مارینا ، جمیرا لیک تاور ، بیزنس بی ، داون تاون ، اسپرینگز ، جمیرا ویلیج ، اسپورت سیتی ........)  و اخذ اقامت دائم و ثبت شرکت  در خدمت شما مشتریان گرامی می باشیم .

در سال 2002 قوانین محدود کننده خرید ملک در دبی بهتر شده و اجازه خرید املاک در دبی به خارجی ها داده شده که این موضوع موجب شکوفایی ملک و ویلا در دبی بوجود آمد و در چند دقیقه برجهای دبی قبل ا شروع به ساخت ، پیش فروش می شدند .

بیشتر املاک و برجهای دبی توسط سرمایه گذارانی خریداری شد که دنبال فروش مجدد یا اجاره آنها بودند ، با وجود افزایش قیمت ملک در سراسر جهان و رکود اقتصادی در مقایسه با سایر شهرهای جهان هنوز قیمت ملک دبی مناسب می باشد و تنها مسئله ای که خریدارن را آزورده کرده ، تاخیرهای مداوم در تحویل ملک در دبی می باشد.

حساب اتحادیه ای در خرید ملک در دبی

در سال 1386 حساب اتحادیه  برای املاک و برجهای جدید در دبی اجباری شد . در این قانون جدید ، سازنده های نمی توانستند مستقیما از خریداران ملک در دبی پول دریافت نمایند . در عوض خریداران وجوه را به حساب اتحادیه پرداخت می کنند . این کار به منظور ممانعت از ناپدید شدن پیمانکاران و سازندگان ملک در دبی و تضمینی برای خریداران است که برای مثال استخر 30 متری به حوضی 3 متری تبدیل نشود !





:: برچسب‌ها: خرید ملک در دبی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








این وبلاگ صرفا جهت ثبت لینک ایجاد شده است ، وب سایت ( وبلاگ ) هایی که تمایل به ثبت و یا تبادل لینک دارند میتوانند با استفاده از بخش نظرات نسیت به ثبت لینک اقدام نمایند . شاهد